• Home
  • Winnen
  • Gaaf voor Tieners
  • Gaaf voor Mama
  • Gaaf voor Papa
  • Contact
  • Privacyverklaring
Welkom bij Gaaf voor Kinderen
  • Tienerdingen
  • Speelgoed
  • Spellen
  • Kinderboeken
  • Creatief
  • Games/DVD's
  • Kindermode
  • Eten/drinken
  • Babyspullen
  • Lifestyle
  • Op stap

Blingbling met strass stenen

Ohhh, gaaf! Samen met mama heb ik online op www.simplycolors.nl een jurkje 'gemaakt' met mijn eigen naam én een groot hart in strass steentjes.

Lekker blingbling dus.

Vandaag bij de post ontvangen en dit jurkje ga ik echt vaak dragen! Zelfs als het kouder weer wordt, want dan doe ik er gewoon een shirt met lange mouwen onder. Zo'n T-shirt met lange mouwen kun je trouwens ook in die webshop vinden; even kiezen uit de vele kleuren, een afbeelding voor- of achterop of je naam. Klaar.

Gave regenjas

De afgelopen dagen heb ik echt al vaak mijn regenjas aan moeten hebben. Tjee, wat een regen! Maar geen probleem voor mij… ik heb een gave regenjas. Hij heet ‘Marco’. Gaaf hè, een rood-witte regenjas met een naam!

De andere coole regenjassen bij www.happyrainydays.nl hebben ook namen. Ze zijn er in vele kleuren. En extra gaaf is de binnenkant. Die van mij heeft een voering van gekleurde skeletjes. Meer gave weetjes: de jas is natuurlijk waterdicht, maar wel ademend. De naden zijn getaped om doorlekken te voorkomen, de zakken hebben ritssluitingen, de mouweinde en onderkant zijn voorzien van elastiek om inregenen te voorkomen, in de kraag kun je de capuchon opbergen en er zit een reflectie streep op de rug.

Zelfde ballerina als mama

Gaaaafffff, ik heb dezelfde leuke ballerina's als mama! We kochten ze online bij www.lalovely.nl. Het was nog moeilijk kiezen of we de ballerina's met zo'n handig elastieken bandje op je voet met een printje in bloemen of luipaard zouden nemen. Ze worden gemaakt in Zuid-Afrika via Lisa King. Dat is ook nog eens een heel stoer merk. We hebben trouwens samen de ballerina's met bloemen gekozen, die kleuren werkelijk overal bij; een jeans, een hip rokje of gekleurde zomerbroek.

HappySunnyDays T-shirt

 

sunset

Ik heb laatst een prachtig zandkasteel gebouwd, maar vlak daarna was mijn rug enorm verbrand door de zon. Ik had wel zonnebrandcrème op hoor, maar door de combi van zee, zon en zand… tja, rood! Om dit te voorkomen heb ik een prachtig T-shirt van HappySunnyDays gehad. Het voelt wel anders dan een gewoon shirt, want deze stof heeft een behandeling ondergaan waardoor je een UV-bescherming hebt (van SPF 50+). Nu kan ik met een gerust hart in de zon spelen. Natuurlijk smeert mama mij nog wel in met zonnebrandcrème met een hoge factor. Oh ja, het shirt houd ik gewoon aan als ik ga zwemmen… het is supersnel droog. Bovendien zeggen veel mensen dat het een leuk shirt is. www.happysunnydays.nl 

Pagina 20 van 20

  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

 Volg je ons al?

faceboekicoon

instagram logo-blog-thumb

 

 

 

Wat zoek je?