
De zomer is in volle gang en eerlijk is eerlijk, we mogen tot nu toe niet klagen! Voor wie toch behoefte heeft aan een beetje verkoeling is er goed nieuws: vanaf zaterdag 9 augustus is de bioscoophit Frozen exclusief te zien op Netflix. Daarmee is het de eerste Disney titel die na bioscoopvertoning alleen op Netflix te zien is. De fantasievolle animatiefilm Frozen, met bekende Nederlandse stemmen zoals Benja Bruijning en Carlo Boszhard, wordt door kenners bestempeld als Disney klassieker. En dat is niet voor niets... Alle kenmerken van Walt’s gedachtengoed zijn volop aanwezig: getalenteerde prinsessen met grote kijkers, een grappige sidekick, aanstekelijke meezingers, een slechterik, magische krachten en uiteraard knappe prinsen op witte… rendieren.
Harten smelten
Frozen laat wederom zien dat Disney films zowel bij jong als oud het hart doet smelten. Frozen is losjes gebaseerd op het sprookje De Sneeuwkoningin van Hans Christian Andersen. De film vertelt het verhaal van de zusjes Anna en Elsa. Tot groot plezier van Anna kan Elsa alles wat ze wil in ijs veranderen. Wanneer deze pret op een dag omslaat in gevaar, besluiten hun ouders in te grijpen en Elsa op te sluiten. De zusjes zien elkaar pas weer op de dag dat Elsa haar kamer uitkomt om als koningin gekroond te worden, maar na een ijzig ongeluk slaat Elsa op de vlucht en gaat Anna haar achterna.
Frozen is onderdeel van de meerjarige overeenkomst tussen Disney en Netflix en daarmee de eerste Disney titel die direct na de bioscoop te zien alleen bij Netflix te zien zal zijn.
												
									








De presentatie was gaaf, want ik mocht eerst een super SuperTrash shirt pimpen met gekleurde stiften. Ik heb er een kunstwerkje van gemaakt. Mijn broer had zich op het vouwen van een portemonnee van een Campina pak gestort. Hij heeft echt productie staan draaien, want thuis heeft het hele gezin nu een nieuwe portemonnee. Toen kwam Olcay Gulsen, de oprichtster van SupterTrash samen met FrieslandCampina Frenkel Denie aan het woord, begeleid door allemaal leuke jongens en meiden in de nieuwe kledingcollectie. Ze vertelden onder andere: “Onder het motto 'Die komt er wel' lanceren Campina en SuperTrash Girls samen een collectie voor kinderen, die vanaf heden exclusief te verkrijgen is via het Eurosparen platform. Eurosparen is in 2014 gelanceerd als spaarprogramma van Campina.”  Olcay Gulsen zegt: “Het partnership met Campina is voor ons een logische match. Wij zijn ons ervan bewust hoe belangrijk een gezonde levensstijl is voor kids, deze vormt de basis voor goede schoolprestaties en uiteindelijk een toekomstperspectief. ST. Girls staat voor speelse, fashionable looks en met deze ‘Cool to school’ collectie maken we ons merk in één klap toegankelijk voor een hele schoolgeneratie.”






